Donostia / San Sebastián

Salesianos

Salestar ikastetxe eleanitza

Webgunean sartu

Salesianos Donostia 0 eta 16 urte bitarteko haurrentzako nazioarteko ikastetxe bat da, eta ikasleek beren onena ematea errazten du datuen erregistro eta hurbiltze eta aurkikuntza metodologien bitartezko ikasleen ezagutza sakon batean oinarritutako hezkuntza pertsonalizatu eta beren beharretara egokitutako programazioen bitartez.

Haurraren ikaskuntza handiago bat errazten duten metodologia pedagogiko berritzaileak erabiltzen ditugu: Estimulazio Goiztiarra (0-6 urte – Glenn Doman-en Programak), Ikaskuntza Kooperatiboa, Pentsamendu Kritiko eta Sortzailea, Adimen Anitzak, Flipped Classroom, Robotika, Xakea…

Hirueleduna eta D eredua: Ezinbestekoa da ingelesa eta Euskara menderatzea mugarik ez izateko. Zero urterekin hasten dugu hizkuntza murgiltzea. Gure ingeleseko irakaslegoa natiboa da eta titulu maila gorenduna, Proficiency.

Antzerki Eskola propioa dugu, Gaztetxo Antzerki Eskola, non ondo pasatuz ikasi eta haurraren adimen guztien garapenean laguntzen dugun.

Salesianos Donostia eskola-jazarpena onartzen ez duen KiVa Zentroa da. Jazarpen kasu posibleak aurreikusi, esku hartu eta jarraipena egiteko beharrezko baliabideak ditugu. Emozioen kudeaketan hezten dugu eta ikasleen ikaskuntzarako giro egokiena sustatzen dugu. Beren zoriontasunagatik egiten dugu lan.

Lizardi kalea, 12
20015 Donostia / San Sebastián