Leioa

Klaretar itunpeko ikastetxea

Webgunean sartu
claret-askartza-ikastetxea-kristau-eskola

Claret Askatza Ikastetxea hezkuntza zentro kristau, klaretar eta euskalduna da.

Hezkuntza integralerako eredu baten aldeko apustua egin dugu, ikaslea ardatz harturik, bera baita bere ikaskuntza-prozesuaren protagonista eta gidari. Gure hezkuntza-proiektua kalitatezko irakaskuntza pertsonalizatuan oinarrituta dago; horren bidez, garapen pertsonala zein balio kristauak eta prestakuntza akademiko bikaina uztartu nahi ditugu.

Horretarako, metodologia egokienak aplikatzen ditugu (berrikuntza pedagogikoa, eleaniztasuna eta teknologia berrien inguruan lan eginez), gure ikasleei bizitzan ondo moldatzeko beharrezko gaitasunak lortzen laguntzeko, etorkizunean gizartearen eta munduaren eragile eraldatzaile izan daitezen, Nazareteko Jesusen ereduari jarraituz.

Sarriena Auzoa, 173
48940 Leioa
Bizkaia

92Ikasgela