Donostia / San Sebastián

0 urtetik 18 bitarteko ikastetxe jasangarria

Webgunean sartu
la-anunciata-(FEFC)-kristau-eskola

La Anunciata 0-18 urte arteko irakaskuntza eskaintza integrala duen eskola jasangarria da. D eredua eta ingelesa 3 urtetatik aurrera. Irakaskuntza pertsonalizatua, ikasle bakoitzaren beharretara egokituta suspertzen du.

Horretarako hurrengo zerbitzu hauek eskaintzen ditugu: Batxilergo Duala (ziurtagiri bikoitza: nazionala eta amarikarra); Teknologi berriak eta irakaskuntza kooperatibo eta proietuek eskeintzen dizkiguten aukera ezberdinez baliatuta gure ikasleek konpetentziak lortzea dugu helburu; Etengabeko komunikazioa eta orientazioa familiekin, aurrez aurrekoa nahiz plataforma birtualen bidezkoa, haur bakoitzaren jarraipen akademikoa ,pertsonala eta profesionala partekatzeko; Erabateko konfidantza hezkuntza prozesuan parte hartzen duten gure irakaslego eta lan taldean baita kanpoko zerbitzuek ezkeintzen diguten laguntzan ere.

Lorete Bidea 2
20017 Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa

26Ikasgela

28Hezitzaileak

370Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

Hizkuntza eredua

• D eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Gure ikasleei, sormena bitartez, bere emozioak adieraztea eta kontrolatzea irakasten dizkiegu. Horrela pertsona sentsudunak lortzeak alaitasuna emanten digu.

Juan Carlos Lizarazu, Irakaslea

Egunero ikasleen gertutasuna sentitzeak eta bakoitzak dituen beharretan lagundu ahal izateak, zentzua eta bizipoza emanten dio gure lanari.

Ainhoa Lopez, Irakaslea