Barakaldo

Salesianos Cruces

Itundun ikastetxe saletar mistoa

Webgunean sartu

Ikastetxea Barakaldoko Gurutzeta auzoan kokatuta dago. Salestarren kongregazioak zuzendutako ikastetxe katoliko hau guztientzat zabalik dago, batez ere, behartsuenentzat.

D. Boscoren pedagogiari jarraituz, heziketa osoa eskaintzen du.

Berrikuntzari dagokionez, puntako ikastetxea gara.1×1 proiektua martxan jarri dugu – ikasleriarentzako gailu digitalak erosiz, hezkuntza prozesu osoan zehar programazio eta robotika bultzatuz eta hainbat aplikazio eta Ikaskuntzarako Ingurune Birtualen erabilera sustatuz – Google Apps for Education, Moodle, WordPress… – Bestalde, ikastetxearen kudeaketa osoa Educamos plataformaren bitartez gauzatzeak bai irakasleen arteko bai familiekiko komunikazioaren berehalakotasuna bermatzen du.

Berrikuntza pedagogikoaren arloan, Deustuko Unibertsitateko irakasleriarekin dugun formakuntza akordioari esker, irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetako metodologian aldaketa garrantzitsua gauzatzen ari gara, gure gela metodologian proiektuen bidezko lana txertatuz.

Calle Magallanes 23
48903 Barakaldo
Bizkaia

944991900

41Ikasgela

50Hezitzaileak

735Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Aisialdia

Queremos que los jóvenes cuando vengan a nuestro centro se sientan como en su casa, acogidos, queridos. Y que sean el centro de todo nuestro quehacer educativo.

Iñaki Fernández, Zuzendaria

Nuestro éxito es la educación integral y el acompañamiento a nuestro alumnado.

Manu Torralba, Pedagogia zuzendaria

De mi paso por el colegio me llevo multitud de valores que nos han transmitido los compañeros y profesores como el esfuerzo, la solidaridad y el respeto.

Irene Torralba, Ikaslea