Barakaldo

La Inmaculada MSJO Ikastetxea

3 urtetik 18 bitarterako ikastetxea

La Imanculada MSJO Ikastetxean hezkuntza integral bat eskaintezen dugu, giza eta kristau balioetan oinarrituta eta batez ere kalitatezko hezkuntza bat, ikaslekiko eta familiekiko harreman zuzenari eta pertsonalizatuari garrantzia emanez.

Metodologia aktibo eta berrietan oinarrritutako hezkuntzagatik egiten dugu apostu

Adimen anitzak, adimen emozionala, PBL, IKT eta arreta berezia jarriz hezkuntza premia berezidunei.

Eskaintza zabala atzerriko hizkuntzetan: frantzesa, alemana eta ingelesa. Murgiltze linguistikoa atzerrian egiteko aukera.

Etxatxu Nº2
48902 Barakaldo
Bizkaia

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

• B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

En mi opinión este colegio es uno de los mejores ya que sus instalaciones dan mucho de sí. Los profesores desprenden amabilidad y son muy correctos con nosotros.

Joel Velasco, Ikaslea

Este colegio me ha ayudado a apreciar el valor de la religión y relacionarlo con la vida familiar. Por otro lado me ha dado una buena educación y me ha enseñado el respeto hacia los demás.

Adriana Villacorta, Ikaslea

Nik uste dut eskolan primeran dagoela irakasleek asko irakasten digutelako eta oso ondo. Azalpen oso onak ematen dituzte eta erraz ulertzen ditugu gauzak. Eskola, klaseak, jolastokiak, hemengo langileen arreta bikainekoa da nire iritziz.

Erika Martinez, Ikaslea