Donostia / San Sebastián

Scientia Karmelo Ikastetxea

Itundun ikastetxe

Webgunean sartu

Scientia School hezkuntza-taldeko ikastetxea gara, Donostiako Amara auzoan kokatua. Hezkuntza-ereduaren, teknologia berrien erabileraren eta espiritu sortzaile eta ekintzailearen aldeko erreferentzia izan nahi du, eta gure ikasleen ikaskuntza sozial eta akademikoagatik nabarmentzen da.

Gure hezkuntza-proiektu berritzailea irakaskuntzaren ikuspegi ekologiko eta eleaniztasunetik abiatzen da, eta gure erkidego osoko XXI. mendeko gaitasunak garatzera bideratuta dago, baita egungo gizarte eskaerei erantzungo dieten eta gure ikasle bakoitzaren beharrei banan-banan erantzungo dieten irakaskuntza metodologia berriak bilatzera ere.

XXI. mendeko gizarte ireki, inklusibo, solidario eta digital baten aldeko konpromisoa hartu dugu.

Gainera, ikastetxearen ardatz estrategiko nagusietako bat da euskararen erabilera eta euskal kulturaren ezagutza bultzatzea hezkuntza-arloko lehen etapetatik, bertako tradizio eta balio nagusien bizipenen bidez, gure hiriaren nortasuna bera erreferentziatzat hartuta.

Illunbe, 8
20011 Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa

14Ikasgela

25Hezitzaileak

208Ikasle

Hezkuntza maila

Hizkuntza eredua

• B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Jangela

Formar parte de la familia del NJP supone vivir la enseñanza en primera persona, con un trato cercano con alumnado y familias, todo ello en un contexto de mejora continua y de innovación.

Markel Mendizabal, Irakaslea

Gela tematikoak eta takillak martxan jartzea izan dira 8 urtetatik nire etxe izan den honetan egin diren berrikuntza aipagarrienak.

Viktoria Bordunova

De mi paso por el Karmelo no olvidare los increíbles momentos que vivimos en el deporte escolar y la educación recibida por todos los profesores

Santi Cuyami