Donostia-San Sebastián

Karmeliten ikastetxe itundua

Webgunean sartu
nino-jesus-de-praga-NJP-ikastetxea-kristau-eskola

Donostian dagoen Niño Jesús de Praga Ikastetxeak, 1920. urtetik kalitatezko heziketa eskaintzen du. Ikasketa-metodologia aktiboen alde egiten du ikaslearen garapen osoari begira.

Xede horrekin, heziketa-arloko azken joerak jarri dira indarrean: Estimulazio Goiztiarra; Ulermen-Proiektuak; Adimen anitzak; Problem Based Learning, hala nola Progrentis, AMCO edo Entusiasmat bezalako metodología propioak.

Sendien partaidetza, barne-hartzea eta hobekuntza-espiritua dira Niño Jesús de Praga Ikastetxearen ezaugarriak.

Hizkuntz-eredutik haratago, euskal-kultura eta, ondorioz, euskara, gertueneko ingurunearekin lotzen gaituen hizkuntzatzat hartzen dugu. Honekin batera, gure ikasleak nazioarteko testuinguruan murgildu nahi ditugu, ingelesaren ikaspena, zein garatzen diren beste asmo batzuen bitartez (bidaiak, ikasle-trukeak…).

Illunbe, 8
20011 Donostia-San Sebastián
Gipuzkoa

21Ikasgela

316Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Jangela

Formar parte de la familia del NJP supone vivir la enseñanza en primera persona, con un trato cercano con alumnado y familias, todo ello en un contexto de mejora continua y de innovación.

Markel Mendizabal, Irakaslea

Gela tematikoak eta takillak martxan jartzea izan dira 8 urtetatik nire etxe izan den honetan egin diren berrikuntza aipagarrienak.

Viktoria Bordunova

De mi paso por el Karmelo no olvidare los increíbles momentos que vivimos en el deporte escolar y la educación recibida por todos los profesores

Santi Cuyami