Bilbao

Colegio María Inmaculada | Bilbao

Colegio concertado mixto de Bachillerato y Formación profesional

Webgunean sartu

Bilboko Maria Inmaculada ikastetxea titulartasun pribatuko ikastetxe erlijiosoa da (Religiosas de Maria Inmaculada), eta gaur egun, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren itunpekoa da; izan ere, erdi mailako eta goi mailako Heziketa Zikloak, Batxilergoa, Helduen Hezkuntza (HHE), Hasierako Lanbide Trebakuntza Programak eta Irakaskuntza Osagarriak eskaintzen ditu.

Ikastetxe erlijiosoa denez, gure hezkuntza-proiektuak baloreetan oinarritutako ikuspegi kristaua hartzen du barne.

Ikastetxea beti egon izan da ezartzen joan diren hezkuntza-erreformei buruzko esperientzia berriak hartzeko gogotsu eta abangoardian. Horretarako, ikasleen prestakuntza profesionala eta teknikoa egokitu behar izan du, ikasleei bizitzea dagokien gizarteari begira prestatzeko asmoz.

Egun, ikastetxean, erabat hornitutako informatika-gela dago, IKT teknologiari buruzko aurrerapenekin. Horrez gain, ikasgela bakoitzean sarera eta internetera konektatutako ordenagailu bat dago, bai eta Zuzendaritza, Idazkaritza eta irakasle-gelan ere.

Bilbao
48007 Bilbao