Bilbao

Colegio María Inmaculada | Bilbao

Batxilergo eta lanbide heziketako itundun ikastetxe mistoa

Webgunean sartu

Bilboko Maria Inmaculada ikastetxea titulartasun pribatuko ikastetxe erlijiosoa da (Religiosas de Maria Inmaculada), eta gaur egun, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren itunpekoa da; izan ere, erdi mailako eta goi mailako Heziketa Zikloak, Batxilergoa, Helduen Hezkuntza (HHE), Hasierako Lanbide Trebakuntza Programak eta Irakaskuntza Osagarriak eskaintzen ditu.

Ikastetxe erlijiosoa denez, gure hezkuntza-proiektuak baloreetan oinarritutako ikuspegi kristaua hartzen du barne.

Ikastetxea beti egon izan da ezartzen joan diren hezkuntza-erreformei buruzko esperientzia berriak hartzeko gogotsu eta abangoardian. Horretarako, ikasleen prestakuntza profesionala eta teknikoa egokitu behar izan du, ikasleei bizitzea dagokien gizarteari begira prestatzeko asmoz.

Egun, ikastetxean, erabat hornitutako informatika-gela dago, IKT teknologiari buruzko aurrerapenekin. Horrez gain, ikasgela bakoitzean sarera eta internetera konektatutako ordenagailu bat dago, bai eta Zuzendaritza, Idazkaritza eta irakasle-gelan ere.

Bilbao
48007 Bilbao