Portugalete

Centro Xabier Ikastetxea

Bigarren hezkuntza eta batxilergo ikastetxea

Webgunean sartu

Xabier Ikastetxeak Portugaleten, 1954an eman zion gure ikastetxeak bere jarduerari hasiera. Gaur, bigarren hezkuntza (b eredua), batxilergoa (Zientziak aukeran , Humanitate eta Gizarte Zientziak), eta era berean, administrativo eta finantzen goi zikloan eskura ditugu.

Azken urteotan, aldaketa pedagogiko garratzitsuan eta ikasteko prozeduren berriketan murgildu gara, ikasgelan metodologia ezberdinak lantzen, esate baterako, proiektuetan oinarrituriko ikasketa, lan kooperatiboa, ikaskuntza eta serbitzua, eta aldi berean prozedura horietan IKT tresnak erantziz.

Gure ikasketetan hirueledun sistema ezartzeko asmotan aurrera jotzen dugu, gure ikaslegoan gaitasun linguistikoa garatuz. Gure ikasleenganako eta haien senideenganako hurbiltasunak eta tratu urkoak bereizten gaituzte, kalitatean oniaturiko funtsak eta pertsonalizatutako arretak lagun.

Gure inguruan izateko eta egoteko era honek, gure ikaslegoaren gaitasun pertsonalak eta profesionalak garatzeko aukera ematen digu.

Sotera de la Mier, 2
48920 Portugalete
Bizkaia

12Ikasgela