Bilbao

Berrio – Otxoa Ikastetxea

1 urtetik 18 bitarteko ikastetxe menetarra

Berrio – Otxoa Ikastetxea Santutxun, Bilbon, gaude eta 1903. urterik.Kristau Eskolako Ikastetxea gara, Anaia Menetarrak sortutakoa eta inguruneko ume eta gazteei heziketa integrala emateko jaio ginen. Hauei, pertsona moduan garatzen laguntzea dugu xede, bizitzen eta elkarrekin bizitzen irakastea.

Nola lortzen dugu gure helburua? Pedagogia menetarraren bidez.

Misio, ikuspegi eta baloreekin konprometiturik dagoen irakasle talde adituaren bidez. Baliabide egokiak eta etengabeko hobekuntzan dagoen prozesu bidezko kudeaketaren bidez.

Marcelino Menéndez y Pelayo kalea 25
48006 Bilbao
Bizkaia

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Batxilergoa

• B eredua
  • D eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Mediku zerbitzua

Egia esan ze ondo pasa dudan hemen eskolan. Barre handiak egin ditut.

Alanah Ortega, Ikaslea

La verdad es que en Berrio me siento muy contenta tengo a los amigos de toda la vida. Por otro lado pienso que tiene muy buen nivel y me veo preparada para el futuro.

Maialen Osta

Berton ikasi dut eta orain berton irakasten dut. Erronka bat beste baten atzetik dator gurean egunero eta prest gaude aurre egiteko.

Unai Matos, Irakaslea

Ez dut aspertzeko denborarik sartzen naizen momentutik. Gustura sentitzen naiz eta lantalde bikaina osatzen dugu. Askatasun osoa dut bai nire eguneroko lanean, bai berdintasun arloan ere.

Ainara Madariaga