Leioa

Nª Sª de las Mercedes

Itundun ikastetxea

Ntra.-Sra.-de-las-mercedes-kristau-eskola

Gure ikastetxeak, egungo gizarteak dakarzkigun erronka berriak gogotsu hartzen ditu bere gain. Kalitatezko hezkuntza lortzeko apustu ziurra dela Erakundearen Hezkuntza Proiektuari eta gure inguruneari begira.

Ikaslea da gure hezkuntza ekintzen helburu eta erdigune, bere garapen osoa maila guztietan bilatzen dugularik. Adimen Emozional Espirituala bultzatzen dugu bakoitzaren bizitzaren sakontasuna bilatzen lagunduz. Diziplinarteko Proiektu, PBL, Ikasketa kooperatibo, Adimen Anitz, Estimulazio Goiztiarra… horiek guztietan oinarritutako hezkuntzaren alde egiten dugu, ikaslea bere ahalmen guztien garapenerako premiazko dituen tresnak ahalbidetuz.

Eboluzio prozesu desberdinak dituzten heldutasun etapa guztiak errespetatzen ditugu eta baita Hezkuntza Komunitateko partaideen artean ematen diren erlazio ezberdintasunak ere.

Euzko Gudariak 1
48940 Leioa
Bizkaia

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

• B eredua

Zerbitzuak

• Autobusa
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

La actitud positiva, colaboradora y de crítica constructiva de las personas que conformamos la Comunidad Educativa contribuyen al buen funcionamiento de nuestro Centro.

Javier Besañez, Irakaslea

Es el centro que me ha inculcado todos los valores necesarios para ser la persona que soy ahora.

Aitor Llano, Ikaslea

En el colegio Mercedarias he encontrado la amistad, el respeto y gracias a él mi futuro va a ser mejor.

June Sanchez, Ikaslea