Vitoria / Gasteiz

Itunpeko ikastetxe merzedarra

Webgunean sartu
VERA-CRUZ-KRISTAU-ESKOLA

Vera-Cruz Ikastetxeak kalitatezko hezkuntza pertsonalizatu, barneratzaile eta unibertsal bat eskaintzen du. Kristau balioetan oinarritutako hezkuntza ireki eta jasanbera. Pertsona arduradun, begirunetsu, libre eta erabakiak hartzeko gai direnak hezitzen ditugu.

Gaur egun heziketa eleanitza eskaintzen dugu. Ingelesezko indargarria duen A eredua eta B eredu bat.

Gure ezaugarri esanguratsuenetako bat familiarteko giroa da, ikaslegoarengan atxikimendua sortzen laguntzen du. “Educar la interioridad” deitzen den proiektu berritzaile bat jarraitzen dugu, meditazioa, isiltasuna, gorputz adierazpena eta harmonia emozionala lantzen.

Mercedarias Misioneras de Bérriz erlijio emakume lagunarte titulupean dago Vera-Cruz Ikastetxea.

Paseo de Fray Francisco, 15
01007 Vitoria / Gasteiz
Araba

32Ikasgela

55Hezitzaileak

700Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• B eredua
  • Eredu hirueleduna

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

In Vera-Cruz, we work hard on our English, and we use it both inside and outside the classroom.

Jorge, Ikaslea

El profesorado nos ayuda en todas las asignaturas y nos enseñan cosas nuevas cada día

Rebeca, Ikaslea