Donostia / San Sebastián

Jesuiten itunpeko ikastetxea

Webgunean sartu
jesuitak-donostia-kristau-eskola

Jesuitak Donostian eskaintzen dugun Eredu Pedagogikoa banakako arretan eta errealitatearekin konektatuta dauden ikasketa esanguratsuetan oinarritzen da. Ikasle bakoitzak bere talentua garatu dezan eta inguratzen duen mundua ulertzeko gaitasunak eskura ditzan egiten dugu lan, sormena baliatuz munduaren hobekuntzarekiko konpromisoa har dezaten.

Proiektu eta metodologia berriak erabiltzen ditugu 2 urtetik 18 urtera, Harvarden Thinking Based Learning-a, Johnson&Johnson ereduaren Ikasketa Kooperatiboa edota Adimen Emozionala lantzeko VEC eredua (Lotura Emozional Kontzientea) besteak beste.

Hau da gure ikasleak besteei laguntzeko pertsona gisa hezteko dugun modua; mundu gizatiarrago eta jasangarriagoa eraikitzen lagunduko duten pertsonak heztekoa, alegia.

Calzada Vieja de Ategorrieta 28
20013 Donostia / San Sebastián