Kalitate politika

Hornitzaileen eta azpikontratisten kalitate, kontrol eta jarraipenerako politika

  1. Kristau Eskolako markaren posizionamendua eta komunikazioa hobetzea, taldearen markak ikastetxe bakoitzaren eraginpeko esparruetako komunikazioa eta posizionamendua babestu eta sendotu dezan EAEn.
  2. Euskal hezkuntza-sistemarako etorkizuneko legedia sortzeko eragina izatea eta prozesu horretan partea hartzea.Modu proaktiboan lan egin nahi dugu Eusko Jaurlaritzarekin eta politika, gizarte eta hezkuntza arloetako gainerako eragileekin, Euskal Hezkuntza Lege Berriaren oinarrizko ildoak ezartzen dituen hezkuntza-ituna eratu, idatzi eta sinatzeko
  3. Kooperazioa eta sare-lana sustatzea, gure ikastetxeen artean eta hezkuntza-prozesuetan parte hartzen duten beste gizarte eragileekin batera. Gure ustez, etorkizuna irekitasuna eta lankidetza garatzean datza.
  4. Gure ikastetxeei baliozko zerbitzuak eskaintzea, hobetzen lagundu diezaieten. Metodologia berriak sartzea sustatzeko eskainitako prestakuntza eta proiektuak oso ongi balioetsi dira. Datozen urteei begira, balio erantsi handiko zerbitzuak mantentzen jarraitu nahi dugu, ikastetxe bakoitzaren beharretara are eta egokituago dagoena.
  5. Ikastetxeentzat berrikuntzarako gida eta behatoki gisa baliagarri izatea, eskaintzen diren berrikuntzak eta alternatibak interpretatu eta ulertzeko eta ezarpenean laguntzeko.
  6. Ikastetxeen misio ebanjelizatzailean laguntzea. Pastoraltzako Saila sustatuko dugu, eta Proiektu Pastorala erreferente gisa hartuko dugu, ikastetxeek hezten ebanjelizatu dezaten eta ebanjelizatuz hezi dezaten.
  7. Eskola-maparen ezarpenean aurrera egitea, guztiontzat baliotsua den begirada eskainiz. Hurrengo urteak funtsezkoak dira, zenbait zonatan eskaintza-eskaera egokitzea erabakitzeko.
  8. Bidaide Fundazioaren proiektua arrakastaz ezartzea, hezkuntza-proiektuetatik ateratzea erabaki eta ikastetxe kristauen sarean etorkizuna izan nahi duten erakundeen eskura dagoen tresna gisa sortua.
  9. Gure kudeaketaren bikaintasunean aurrera egitea, baita proiektuen zeharkakotasunean, taldearen garapenean eta finantza iraunkortasunean ere. Badakigu ezin izango dugula bikaintasuna eta berrikuntza ikastetxeetan kudeatu, egoitzan ez baditugu kudeaketarako kota altuenak xedetzat hartzen.

Hornitzaileen kontrola

Parte hartzaileek “instalazioak” baloratu behar dituzten KEren ikastaro/hitzaldi/ekitaldi bakoitzean jasotako balorazioa hartuko da kontuan.

Zerbitzuak emateko enpresak

  • Emandako zerbitzuaren kalitatea: hornitzaile bakoitzerako, zuzenean KRISTAU ESKOLAri edo ikastetxe bazkideei emandako zerbitzuetan jasotako kexa/erreklamazio/ohar negatibo guztiak hartuko dira kontuan.
  • Balio erantsia.
  • Hornitzaileak hartutako konpromisoa.