Juridikoa

Zuzeneko aholkularitza gisa, edota modu orokorrean gauzatzen den zerbitzua, kasu bakoitzera egokituta.

Kristau Eskolako sail juridikoak, bazkideei aholkularitza eta laguntza eskaintzen die indarreko araudiari eta ikastetxeetako funtzionamenduari buruzko gaietan. Aldi berrean, erakundean bertan sortzen diren beharrei erantzuten dio.

Guztiontzako zerbitzu profesional juridikoa da.

Bi funtzio betetzen dituena batik bat:

• Informazioa eta aholkularitza.
    • Ikastetxeei aholkularitza ematea, telefono edo posta elektroniko bidez, edo modu pertsonalean, kasuaren konplexutasunak hala eskatzen badu.
  • Laguntza juridikoa
    • Kristau Eskolarentzat dokumentuak, proposamenak , azterketak eta txosten juridikoak egitea.
    • Ikastetxeentzako baliabideak ikertu eta sortzea, administrazio ugariak kontuan hartuta.
    • Kristau Eskola ordeztu eta defendatzea Hezkuntza Sailaren aurrean, epaitegietan eta auzitegietan.
    • Zuzendarien prestakuntzan parte hartzea.
    • Erakundea juridikoki babestea.

kristaueskola@kristaueskola.eus