Santurtzi

San Eulalia

Itunpeko ikastetxe mistoa. Hijas de la Caridad Patronatoa

Webgunean sartu

Patronato Santa Eulalia ikastetxean 0 eta 12 urte arteko ikaslegoari laguntzen diogu haien konpetentziak garatzen.

Hezkuntza prozesuaren alderdi metodologikoan erreferentea gara. Hainbat urte daramagu metodología berritzaileak erabiltzen, esate baterako ikaskuntza kooperatiboa, proiektu lana, matematika manipulatiboak, hizkuntza aktiboaren ikaskuntza (inglelesa,
gaztelania eta euskara) eta teknologia punta-puntakoenak erabiltzen ditugu.

Arreta pertsonalizatuak bereizten gaitu, baita ikasleekin eta haien familiekin mantentzen dugun hurbiltasuna ere, haien ongizatea eta zoriontasuna bilatuz.

Hau guztia gure abiapuntutzat hartzen dugu, ingurugiroan zer gertatzen den sentikor izateko beharrezkoak diren balioak ikaslegoan sustatzeko. Era honetan haien hoberena emango dute ingurumena hobetzeko.

Gure etengabeko berrikuntza eta hobekuntza nahiaren ondorioz, honako ziurtagiriak jaso ditugu: zilarrezko Q-a 2013an kalitatearen kudeaketan, zentro irakorraren ziurtagiria, IKT heldutasunaren ziurtagiri ertaina.

José Miguel de Barandiaran, 23
48980 Santurtzi
Bizkaia

12Ikasgela

231Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

Es mi colegio, se imparten unos valores con unas metodologías innovadoras. La cercanía con las familias favorece nuestra labor docente

Zuriñe Bermejo, Irakaslea

Este centro ha sido y sigue siendo mi refugio, donde el profesorado me ha brindado siempre la oportunidad de mostrarme tal y como soy.

Joana González, Ikasle ohia

Eskola txikia izateak laguntzen gaitu gure ikaslegoa ezagutzen. Nire ustez, hori da abiapuntua ikasle bakoitzeko ONENA ateratzeko.

Aritz Llarena, Irakaslea