Bilbao

Itundun kulturarteko ikastetxea

Webgunean sartu
presentacion-de-maria-hijas-de-la-cruz-kristau-eskol

Presentación de María Hijas de la Cruz ikastetxearen ezaugarri nabarmenena kulturartekotasuna da. Gure helburua ikaslearen alderdi guztiei erantzuna ematen dien hezkuntza integrala eskeintzea da.

Azken urteetan berrikuntza askoren inguruan prestakuntza eta ikerketa egiten aritu gara eta, azkenean, gure ikaslego motari hoberen egokitzen diren metodologiak ezarri ditugu.

Lan metodologia aktiboak aurrera eramaten ditugu IKT-en erabilerari garrantzi handia eskeiniz eta IKT-ak, ikasketa kooperatiboa eta lan proiektuak uztartzen dituzten ekintzak bideratuz.

Solokoetxe 15
48006 Bilbao
Bizkaia

20Ikasgela

220Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak

He estado en este colegio desde muy pequeña y siempre he estado muy a gusto porque el ambiente que hay tanto con los compañeros como con los profesores es muy familia.

Salma Greiler, Ikasle ohia

Oso pozik eta gustora sentitu naiz ikastetxean daramatzadan 5 urteetan. Gure ikastetxearen ezaugarri nagusiena aniztasuna da eta etengabe lan egiten dugu aniztasun honi erantzun egokia emateko.

Rodrigo Abad, Irakaslea