Barakaldo

Salestarren itunpeko ikastetxea

Webgunean sartu
nuestra-senora-de-begona-salesianas

Barakaldoko Salestarrak, Begoñako Andra Mari Ikastetxea, badarama denbora luze Barakaldoko neska-mutilei heziz, 70 urte baino gehiago hain zuzen ere.

Auzo eta familiekin hurbiltasuna nabarmenetariko ezaugarri bat da eta haiekin bereien seme-alaben heziketaz partekatzen dugu.

Gure sortzaileek Don Bosco eta Madre Mazzarellok erakutsi ziguten eredu salesiar hezitzaileari jarraitzen diogu. Kristau sentzuko balore eta eredu harengan uste dugu eta ikasleak bereko irakaskuntzan prozesuan benetako protagonistak dira.

Berrikuntza pedagogiko pastorala murgilduta gaude (adimen balioanitzak, lan kooperatiboa, hizkuntza proiektua, teknologia berrien lana, barneratasuna…), hurrengo urteetan ikaskuntza-irakaskuntza prozesua hobetzea gure erronka da. Horrela, gure ikaslegoaren prestakuntza eta konpetentziak indartuko ditugu, egungo gizartean ekimenez eta elkartasuna mugitzeko.

Arteagabeitia, 33
48902 Barakaldo
Bizkaia

17Ikasgela

384Ikasle

Hezkuntza maila

• Haur hezkuntza
  • Lehen hezkuntza
  • DBH
  • Heziketa Berezia

Hizkuntza eredua

• B eredua

Zerbitzuak

• Udalekuak
  • Jangela
  • Eskolaz kanpoko ekintzak
  • Aisialdia

Para mí el colegio es el tiempo de aprender conocimientos nuevos que nos sirven para la vida diaria y hacer amigos nuevos.

Sara Martinez, Ikaslea

Para mí el colegio es mi casa, donde puedo desarrollar mi vocación, donde puedo compartir mi vida y mi experiencia con mis alumnos/as y aprender también de ellos cada día.

Josune Alonso, Irakaslea

Para mí este colegio es como mi segunda casa. Es donde puedo estar con mis amigos y es donde me dan la educación que me servirá dentro de varios años.

Aitor Urrestarazu, Ikaslea