Donostia-San Sebastián

Lanbide heziketa zentrua

Webgunean sartu
CPES-maria-inmaculada-BHIP-kristau-eskola

María Inmaculada ikastetxea, lanbide heziketa irakasle talde egonkor eta koordinatu batekin osatutako eskola txikia eta xumea da.

Gure helburua profesional gaituak eta zuzenak hezitzea da, horretarako bai jarrera pertsonalak bai profesionalak lantzen ditugularik.

Ikasleen interesa erakartzeko, ikuspuntu eta planteamendu berrietan oinarritutako metodologiak erabiltzen ditugu (adimen aditzak, elkar lana, proiektuak, teknologia berriak…).

Avda. Ategorrieta 17
20013 Donostia-San Sebastián
Gipuzkoa

9Ikasgela

175Ikasle

Hezkuntza maila

• Lanbide heziketa

Hizkuntza eredua

• A eredua
  • B eredua
CPES-maria-inmaculada-BHIP-kristau-eskola

Te ayudan mogollón con tus problemas, con los del cole y con los personales; te ayudan a crecer como persona.

Ane Mendia, Ikasle ohia

CPES-maria-inmaculada-BHIP-kristau-eskola

Los profesores, si ven que no vas bien, te van preguntando y ayudando en todo; aprendes muchísimo porque te enseñan mejor; el ambiente es más bueno

Basba Bensaad, Ikasle ohia

El desarrollo personal y profesional de nuestros alumnos es lo primordial para nosotros; ser un Centro pequeño nos ayuda a conseguirlo.

Eva García, Irakaslea