Hezitzaileak

8.000 hezitzaile baino gehiago dira Kristau Eskolaren parte.

Ezagutzen krofratua prestatzen duten hezitzaileak. Gure ikasleei laguntzen diete pertsona osatu bat zimendatzeko prozesuan, arlo intelektualean eta emozionalean.

Hezitzaileendako hurrengo ekitaldiak

18 urtarrila

Gela Aktibatuz

Barne eta kanpo komunikazioa haur hezkuntza, lehen hezkuntza eta DBH eskaintzen duten KE-ko ikastetxeetako zuzendarientzako.

23 urtarrila Donostia

Pertsona hobeak hezitzen

Gaitasunak suspertzeko tresnak.

24 urtarrila Bilbao

Pertsona hobeak hezitzen

Gaitasunak suspertzeko tresnak.

25 urtarrila Donostia

Musicosophia

Sormena landu musikaren bitartez.

29 urtarrila Donostia

Gipuzkoako zuzendarien bilera

30 urtarrila Bilbo

Bizkaia eta Arabako zuzendarien bilera

31 urtarrila

XXI mendeko irakurgaia

Zer jakin eta egin behar dugun. Idazten eta irakurtzen ikasteko prozesuak, idatzi eta irakurtzeko plan eraginkorren garapena haur-eskolako irakasleentzat.

1 otsaila Donostia

Gela aktibatuz

Barne eta kanpo komunikazioa KE-ko ikastetxeetako zuzendari eta komunikazio taldeentzako.

2 otsaila Bilbo

Gela aktibatuz

Barne eta kanpo komunikazioa KE-ko ikastetxeen zuzendari eta komunikazio taldeentzat.

9 otsaila

Barnekotasuna

Norberanganako eta besteenganako bidea. Gorputz-lana, emozio-bertakotzea eta traszendentziara irekiera.

19 otsaila

Gela aktibatuz

Barne eta kanpo komunikazioa haur hezkuntza eskaintzen duten KE-ko zentroetako zuzendarientzako.

20 otsaila

Gela aktibatuz

Barne eta kanpo komunikazioa lehen hezkuntza eskaintzen duten KE-ko ikastetxeen zuzendarientzako.

22 otsaila

Gela aktibatuz

Barne eta kanpo komunikazioa KE-ko DBH eskaintzen duten zentroetako zuzendarientzako.

22 otsaila

Bertelsman Fundazioa

Orientazio profesional koordinatua.

23 otsaila 09:00 Parque Científico y Tecnológico de Gipuzkoa (Auditorio)

Ohiko Batzar Nagusia Kristau Eskola

27 otsaila 16:00 Salesianos de Bilbao

Zuzendaritza taldeekin bilera

SIEP-FEAC

Familien eta ikastetxeen arteko elkarlana sustatzeko hezkuntza programa da.

Guraso eskola bat baino gehiago da. Hezitzaileak (gurasoak, irakasleak, entrenatzaileak, orientatzaileak…) elkartzeko topaguneak dira, eztabaidatzeko, informazioa eskuratzeko, ikasteko, eta hezkuntzari buruzko ikuspegiak eta esperientziak trukatzeko. Etapaka antolatutako talde txikietan (Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntza), irakasleek eta familiek iritzia ematen dute, entzuten dute eta elkarrengandik ikasten dute.