Hezitzaileak

8.000 hezitzaile baino gehiago dira Kristau Eskolaren parte.

Ezagutzen krofratua prestatzen duten hezitzaileak. Gure ikasleei laguntzen diete pertsona osatu bat zimendatzeko prozesuan, arlo intelektualean eta emozionalean.

SIEP-FEAC

Familien eta ikastetxeen arteko elkarlana sustatzeko hezkuntza programa da.

Guraso eskola bat baino gehiago da. Hezitzaileak (gurasoak, irakasleak, entrenatzaileak, orientatzaileak…) elkartzeko topaguneak dira, eztabaidatzeko, informazioa eskuratzeko, ikasteko, eta hezkuntzari buruzko ikuspegiak eta esperientziak trukatzeko. Etapaka antolatutako talde txikietan (Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntza), irakasleek eta familiek iritzia ematen dute, entzuten dute eta elkarrengandik ikasten dute.

hezitzaileentzako agenda

iraila

Egileskubideak

• Durango
  • Hezitzaileak

Egileskubideak. Irakasle bezela ezartzeko eta ikasleekin gelan latzeko jarraibideak.

Arantzazu eta baloreak

• Oñati

Nola atera etekina zure liburutegi eta irakurketa guneei

• Bilbao

Nola atera etekina zure liburutegi eta irakurketa guneei

• Donostia
  • Hezitzaileak

Ikastetxeare liburutegia martxan jartzeko estrategien identifikazioa.  Topagune eta berrikuntza sormenerako hezkuntza baliabideen erdigune izan dadin.…

azaroa

Irakurketa-idazketa

• Bilbao

martxoa

Aukera

Ikastetxe ziberseguru bat lortzeko jarraibide eta aholkuak

• Durango
  • Hezitzaileak

Ikastetxeen ezaugarrietara moldatzen diren protokoloak ezartzeko oinarrizko jarraibideak erraztea.

martxoa

Gu Geu