Familiak

Gurasoak ere badira hezkuntzaren zimendu. Heziketa familia bakoitzean hasten da.

Kristau Eskolan ikastetxearen eta familien arteko interkomunikazioa arina izatea bilatzen dugu. Interkomunikazio horrek gurasoak inplikatzera gonbidatzen ditu, familiak eta eskolak lotzen dituen programa baten bitartez.

Hurbilean

Familiak eta ikastetxea, bat eginda hezten.

Hezkuntza programa bat da, familien eta ikastetxeen arteko lankidetza sustatzeko.

Guraso eskola bat baino gehiago da. Hezitzaileak (gurasoak, irakasleak, entrenatzaileak, orientatzaileak…) elkartzeko topaguneak dira, eztabaidatzeko, informazioa eskuratzeko, ikasteko, eta hezkuntzari buruzko ikuspegiak eta esperientziak trukatzeko. Etapaka antolatutako talde txikietan (Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntza), irakasleek eta familiek iritzia ematen dute, entzuten dute eta elkarrengandik ikasten dute.

Informazio gehiago

Kristau Eskolako ikastetxe bat aukeratzeko 10 arrazoi

Hezkuntzan berrikuntzak egitearen apustua egiten dugu.

Pertsonaren ikuspegi orokorra hartzen dugu kontuan.

Balioetan oinarrituta lan egiten dugu.

Arrakastadun hezkuntza proiektu definitu bat dugu.

Gizartearekin konprometituak gaude.

Familiak eta eskolak gerturatzen ditugu.

Barnerakuntza suspertzen dugu.

Irakaslego egonkorra.

Hezitzaileek konpromezus eta gorputz eta arima aritzen dira.

Oinarrietatik ezagutzara doan proiektu bat jarraitzen dugu.

Aurkitu zure interes eta beharretara ondoen egokitzen den Kristau Eskolako ikastetxea

Ikastetxea bilatu